Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стига сме `абили фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Immortal написа:
    Atanas71 написа:
    Immortal написа:
    Бе що никой от мотоциклетистите не протестира, че от балдър години ги задължават да карат целогодишно на фарове?Ха отговорете ми...
    Ей стига професори вече ....Аз съм моторист от 5 години . Мотора трябва да е с запален фар-ове , той е по-малък по габарити и фактически по-трудно се забелязва . Също претежава доста по-добра динамика от един автомобил , фактически се движи по бързо. Айде не забърквайте моторите в тази каша . Единици тези които ги карат през зимния сезон. Мотора е друг вид МПС говорете конкретно по темата , каква беше там забравих вече. :D
    Наско, стана ми интересно да споря с теб. Не го приемай лично, разбира се Ей тва с червеното дето съм го оцветил, направо ме разби. Знаеш ли какви са разрешените скорости за движение на мотоциклети, кат.А ????Ако не знаеш, да припомня ЗДвП:В града - 50 км/ч (50)Извън града - 80 км/ч (90) На автомагистрала - 100 км/ч (130) - в скоби са позволените скорости за леки автомобили.Освен това, целия смисъл на горното, което си написал все пак е, че ЗАПАЛЕНИТЕ ФАРОВЕ ПОЗВОЛЯВАТ ПО-ЛЕСНО ЗАБЕЛЯЗВАНЕ НА МПС-то, било то мотоциклет или автомобил. Което казвам и аз. Все пак сме на едно мнение
    Искам теб да те попитам колко мотора си видял като се разхождаш да карат с опоменатите от теб скорости Как си представяш 750 , 1000 , 1100.... кубика мотор да се движи по магистралата със 100км./ч. и ти да го изпреварваш Това просто го няма даже и в така наречените бели страни :D Да всичко си има цена , множеството катастрофи на мотоциклетисти в 90% с трагичен край Но пак ти казвам това е съвсем друга тема . Говорете и спорете за автомобилите и фаровете , мотоциклетите ги оставете . Пуснете лятото друга тема " За или против запалените фарове на мотоциклетите" тогава ще говорим за тях но неги използвайте в тази тема. Тя имаше съвсем друг смисъл а това я отклонява още повече. Вярно и теса вид МПС-та но сезони които не се ползват на сняг и лед. :D Като изключим колегата ТОРНАДО който редовно си щурмува Шипка в сняг лед и студ , ей така за удоволствие. Това последното доказва че мотористите сме "друга ракия" първак
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      Темата беше дали запалените фарове помагат на видимостта, или това с включването им е само нечия прищявка.С теб сме съгласни, че запаленият фар на мотоциклет спомага той да бъде забелязан от по-голямо разстояние.Аз използвам това твърдение, с което и двамата сме съгласни, само като пример, че едно бързодвижещо се тяло със запален един или 2 фара се забелязва от по-голямо разстояние. Такова тяло може да е кола, автобус, камион...С кое от горното не си съгласен?И ако си съгласен, защо си против карането на фарове?Ей т’ва не ми е ясно.

      Коментар


        Immortal написа:
        Темата беше дали запалените фарове помагат на видимостта, или това с включването им е само нечия прищявка.С теб сме съгласни, че запаленият фар на мотоциклет спомага той да бъде забелязан от по-голямо разстояние.Аз използвам това твърдение, с което и двамата сме съгласни, само като пример, че едно бързодвижещо се тяло със запален един или 2 фара се забелязва от по-голямо разстояние. Такова тяло може да е кола, автобус, камион...С кое от горното не си съгласен?И ако си съгласен, защо си против карането на фарове?Ей т’ва не ми е ясно.
        Против съм целогодишното каране на фарове . Защо всеки си има теория и никой не може да ме убеди че когато асфалта се топи под лъчите на силното слънце аз трябва да карам на фарове . В мрачните дни да но в хубав слънчев ден за мен лично няма смисъл . Нали всеки има право на мнение , моето по този въпрос не може да се промени. Когато ги направят задължителни целогодишно тогава но на този етап А ето и заглавието на темата"Стига сме `абили фаровете" а не запалените фарове помагат на видимоста
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          Всичко, което искам да кажа го казва Immortal. Колегата Atanas71 си противоречи сам. На въпрос защо мотоциклетите трябва да са целогодишно с фарове отговаря - за да се виждат по-добре. Защо колите не трябва - защото ще се виждат по същия начин дори и да не са с включени светлини. Да, и сега като гледам заглавието на темата не се уточнява за какви превозни средства говорим.
          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

          Коментар


            Ми не карай тогава на фарове през лятото, кой те кара?В закона си пише, че през лятото МОЖЕ, а през зимата е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Спазвай през зимата, а през лятото си ги гаси. Аз моите няма да си ги гася.

            Коментар


              gantcho написа:
              коцев написа:
              Така е .Защо трябва когато автомобила пред мен се движи с 90 км не на магистрала то аз за да си направя кефа ще трябва да вдигна 120-130 за да го наизпреваря и да се движа пак с 90км после но само и само да съм пред него . Логика никаква.....
              Логиката е, че едрогабаритните коли пречат на видимостта. Като изключим факта, че 90 км са не винаги оптимална скорост....
              Не само ти пречат на видимостта. Не го знам нито как кара, нито каква му е колата, нито колко му е акъла. Елиминирането на една неизвестна от уравнението прави решението по-лесно. За мен шофирането е удоволствие. Разтоварва ме. Карам по-бързо от разрешеното, за което си плащам щом ме хванат. Подкупи не давам. Но никога не съм застрашавал. Стремя се да карам разумно и смятам запалените фарове за част от това.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                Immortal написа:
                Ми не карай тогава на фарове през лятото, кой те кара?В закона си пише, че през лятото МОЖЕ, а през зимата е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Спазвай през зимата, а през лятото си ги гаси. Аз моите няма да си ги гася.
                Ей разбрахме се най-после Ако си почнал наздраве , аз приключвам вече ,последна бира.
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  Атанасе , значи моторите, които са по 1100сс могат да карат бързо и трябва да са с включени фарове. А "мутренските" коли ,както ти ги наричаш , които са над 4000сс и останалите бързи коли не могат да карат бързо и заради това , че те навремето са карали на фарове, ти си намразил фаровете през деня . Така извода е : ако имате мотори - карайте с 200км/ч на фарове, ако имате кола 200++ коня - карайте бавно с изключени фарове.
                  Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                  Коментар


                    Наско е прав - това какво пише в закона за максималко допустимите скорости за мотоциклетисти нямат нищо общо с реалноста и категорично съм съгласен с него - мотора няма абсолютно нищо общо с автомобила в ситуацията с фаровете.В огледалото за задно виждане той не е по-голям от пешеходец а за разлика от него може да се ускори от покой до максимални разрешената му скорост по магистрала за по-малко от 3 секунди...Та по тая причина там се слагат и така наречените модулатори, които карат фара не само да свети, ами и да пулсира.Изобщо в тая тема никога няма да постигнем единство...Нямам нищо против човек да вярва в каквото си иска.Имам обаче против да ми го налага със закон.И то за ТОТАЛНО НЕДОКАЗУМИ ползи от тях "факти", показващи с колко са спаднали ПТП-тата откакто светим целодневно!Нека само да припомня, че има БЕЗБРОЙ доказателства за произшествия породени от несъобразена скорост.И бих се радвал на 1 конкретно нещо, доказващо ползата от фаровете в един слънчев и дори не толкова слънчев ден.Не ми се рови в архива но цинично ще ви запитам: Спомняте ли си случката от миналата година в която един колега с мерцедес (май - няма значение марката) се нацепи в линейка и в следствие на инцидента пациента умря а лекарите сами се оказаха пациенти в собствената се реанимация?Само да напомня, че линейката освен фарове се е движела и със запалени сигнални лампи.И пусната сирена.Както са казали хората: На руска ракета и космоса и е крив Съвсем отговорно заявявам, че абсолютно целенасочено и преднамерено този сезон бойкотирах подобна недомислица.И бях съвсем подготвен да си плащам за това.Никога не бих го направил ако имах и сянка съмнение за това, че застрашавам живот.Както и никога не ме е дразнил или разсмивал факта, че колеги го правят целогодишно.И накрая една забележка за да не се наложи да я пиша в отделен пост: Горното съвсем не означава, че напук не позлвам фарове - ползвам ги в условия на понижена видимост и когато се стъмни.Пробвал съм с фенерче ама е трудно - и вдете ръце ми трябват за да карам :D
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      westdogg написа:
                      Атанасе , значи моторите, които са по 1100сс могат да карат бързо и трябва да са с включени фарове. А "мутренските" коли ,както ти ги наричаш , които са над 4000сс и останалите бързи коли не могат да карат бързо и заради това , че те навремето са карали на фарове, ти си намразил фаровете през деня . Така извода е : ако имате мотори - карайте с 200км/ч на фарове, ако имате кола 200++ коня - карайте бавно с изключени фарове.
                      Тебе пък каде те настъпих , таман спора го виждах приключил ти пак мотори ми вадиш в тази тема Моторите ги остави настрани ако те изпреварват не ги гони даже и кола 200++ , това е друга ракия :D Те карат но и плащат висока цена за това Карай си колата целогодишно със запалени фарове , какво те бъркат моторите. Като ти си караш на фарове целогодишно , така е те карат бързо но само лятото а за някои лятото е последно Айде лека
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        Аз имах предвид , че всеки си има глава на раменете и си преценява как да кара, дали с кола или с мотор - няма значение. Просто не ми хареса изказването , че на мотористите им е простено , защото не могли да карат бавно и застрашавали само своя живот, което не е вярно . Както бързите коли са опасни , така и моторите също. И аз вече спирам да пиша.
                        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                        Коментар


                          а де ,аз само ви чакам да спрете и да почна аз
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            tomazo написа:
                            а де ,аз само ви чакам да спрете и да почна аз
                            Не се хаби сега - то свърши...Трупай за догодина - темата се заформя да бъде сред евъргрийните
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              Esper написа:
                              tomazo написа:
                              а де ,аз само ви чакам да спрете и да почна аз
                              Не се хаби сега - то свърши...Трупай за догодина - темата се заформя да бъде сред евъргрийните
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар


                                Последно, правил съм експертизи на ПТП с мотоциклети.В последната мотоциклет беше ударил лек автомобил. Беше го изместил на 15 м. Самият моторист беше на 60 м от мястото на удара (за щастие жив, сега вече добре). Та тоз моторист твърдеше, че бил карал с 90. Той дори НЕ ЗНАЕШЕ, че максимално разрешената му скорост е 80, а не 90. На всичко отгоре, скоростта, която се получи от експертизата се оказа не 90, не 80, а 180. Щетите по лекия автомобил и по водача му бяха сериозни.Така че, не защитавайте съвременните рицари. Това беше в страни от темата.А по темата, мисля че за този сезон приключихме - всеки да кара през лятото както си иска.Аз ще карам на фарове. А! И обещах снимки - ще направя, нека само да има един слънчев ден. Тогава нагледно ще видим дали има полза от фаровете.И по горе попитах - кой има полза от това да ни карат да караме на фарове??? А кой има полза от това да ни "връзват" с колани? А кой има полза от това мотоциклетистите да са с каски?И откъде, по дяволите, на Голф 5 му се изгасят фаровете?!?!?

                                Коментар

                                Working...
                                X